
نمایشگاه
یکی از اصلیترین مزیتهای برگزاری نمایشگاه چه در سطح داخلی و چه در سطح نمایشگاههای خارجی یا بینالمللی، تخصصی برگزار شدن آن است. اصولاً هدف شرکتکنندگان در نمایشگاهها و در واقع اهداف برگزاری نمایشگاهها را میتوان در زمینههایی چون معرفی خدمات، محصولات و کسب و کار، یافتن راههای گسترش و توسعهی خدمات، به اشتراک گذاشتن دستاوردها و کسب دانش جدید در حوزههای مختلف و همچنین جذب بیشتر مشتریان یا متقاضیان خدمات قابل ارائه میتوان خلاصه کرد.
از جمله مزایای برگزاری نمایشگاه میتوان به مواردی چون توسعهی کسب و کار یا رونق اقتصادی بیشتر، ایجاد فرصتهای شغلی، آسان شدن جذب سرمایه و یافتن سرمایهگذاران مشتاق، گسترش انواع ارتباطهای تجاری – اقتصادی و حتی فرهنگی با دیگر شرکتکنندگان در نمایشگاه، آشنایی بیشتر با خواستههای بازار و فعالیتهای جدید شرکتهای رقیب و … اشاره کرد. همچنین استفاده از ارتباطات جدید جهت بهینهسازی و بالا بردن راندمان ساخت و فروش محصولات یا ارائهی خدمات از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه میباشد.نقش برگزاری نمایشگاه در موفقیت و رونق کسب و کار و یافتن مشتریان بیشتر بر هیچکس پوشیده نیست و از جمله مهمترین مزایای برگزاری نمایشگاه است. حضور در کنار رقبا و مشاهده علوم روز حوزههای کاری تخصصی یک حسن برگزاری نمایشگاه و شرکت در آن است که میتواند فرصتی مناسب جهت پیروزی در بازار رقابتی امروز باشد. در واقع یکی از مزایای برگزاری نمایشگاه که میتواند کمک شایانی در راستای کسب موفقیت در کسب و کار باشد، تبادل اطلاعات، مطالعات تحقیقاتی، اختراعات و دستاوردها در کنار گسترش همکاری با شرکتهای رقیب در فضای رقابتی سالم است.
شرکت توسعه نمایشگاههای بین المللی بنیس با بهره گیری از نیروی متخصص در امر برگزاری نمایشگاه و همچنین بخش توسعه و گسترش بازار خود سعی در برگزاری سودمندترین عناوین نمایشگاهی در جهت پیشبرد اهداف شرکتهای مشارکت کننده می باشد.
این شرکت با استفاده از روشهای نوین مطالعه بازار نیاز بازارهای هدف را سنجیده و اقدام به ایجاد پلتفرمی مناسب در جهت گردهم آوری شرکتهای مرتبط در فضایی مناسب و جذب بازدیدکنندگان حرفه ای و مشتریان مستعد می نماید. با برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی، شرکتها با بازارهای جدیدی در زمینه های کاری خود آشنا شده و همین امر موجبات پیشرفت اقتصادی کشور را فراهم می آورد.